نامه بلاتر به فدراسیون ایران

رئیس فیفا در نامه‌ای از فدراسیون فوتبال کشورمان خواست تا از وی در انتخابات آتی فیفا حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، رئیس فیفا در نامه‌ای از فدراسیون فوتبال کشورمان خواست تا از وی در انتخابات آتی فیفا حمایت کنند.

به گزارش فارس، کنگره فیفا در سال 2015 جهت برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال 29 می 2015 در زوریخ سوئیس برگزار می‌شود. بر همین اساس ست بلاتر رئیس چندین دوره فیفا که گفته می‌شد دیگر قصد ادامه حضور در ریاست این نهاد بین‌المللی را ندارد با چرخشی 180 درجه‌ای تصمیم گرفت همچنان بر مسند ریاست فیفا جا خوش کرده و ادامه فعالیت دهد. او در نامه‌ای که برای اعضای فیفا از جمله فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال کرده آورده است:

«با تکیه بر پشتیبانی‌ها و حمایت‌هایی که در آخرین کنگره فیفا که در سائو پائولو برزیل در تاریخ دهم و یازدهم ژوئن گذشته از بنده داشتید، مسرورم از اینکه به اطلاع برسانم بنا بر ترغیب و تشویق شما تصمیم گرفته‌ام تا ماموریتم را در خانواده فوتبال به عنوان رئیس مثل سابق ادامه دهم.

در واقع این نوع تصمیم را بر اساس یک نوع احترام با اعضای اجرایی فیفا نیز در جلسه 26 سپتامبر در میان گذاشتم و می‌خواهم برای ادامه خدماتم در موسسه بزرگمان همچنان فعالیت کنم.

این فعالیت از طریق توسعه فوتبال و پروژه‌های مربوط با تکیه بر اعتمادی که همیشه بر من داشته‌اید و من را به این سمت سوق دادید تا به کارم ادامه دهم و بخصوص درباره برنامه‌هایی که پیش از این ارائه کردم، مصر به ادامه آنها هستم.

بر همین اساس پرستیژ و قدرت و توانایی فیفا همیشه مدنظر و در اولویت بوده است و همین شعار را می‌خواهم ادامه دهم و علاقه دارم تا شما را در انتخاباتی که در جلسه کنگره 29 می 2015 در زوریخ برگزار می‌شود ببینم.»

به گزارش فارس از میشل پلاتینی رئیس فرانسوی یوفا به عنوان یکی از رقبای ست بلاتر نام برده می‌شود و باید تا آن روز منتظر ماند و دید که در نهایت آیا ست بلاتر همچنان در سمت خود ابقاء شده و به کارش ادامه می‌دهد یا اینکه یک فرد جدید بر مسند فیفا تکیه خواهد زد، هرچه که باشد از نامه بلاتر برای اعضا اینطور استنباط می‌شود که او خیلی اعتقادی به دموکراسی نداشته و می‌خواهد با یادآوری خدمات فیفا به اعضای زیردستش در گذشته به نوعی نمک‌گیر شدن آنها را به اعضا گوشزد کرده و از آنها بخواهد در کنگره آینده به وی رای بدهند.

اعضای کنگره را روسای فدراسیون‌های فوتبال کشورهای جهان تشکیل می‌دهند که از هر فدراسیون سه نفر عضو کنگره خواهند بود اما در نهایت یک رای از هر فدراسیون قابل قبول است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  6