انفجار در پاسگاه سراوان

میرمرادزهی درباره اجساد شهدا و اینکه گفته می‌شود اشرار اجساد را با خود برده‌اند، بیان کرد: خیر اینطور نیست و اجساد شهدا اکنون در سردخانه بیمارستان سراوان است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،نماینده سراوان در مجلس حوادث شب گذشته و صبح امروز پاسگاه آسپیچ سراوان را تشریح کرد و گفت: اشرار دیشب پس از انجام عملیات تروریستی ماشینی را به داخل پاسگاه بردند که حامل بمب بوده است و ساعت 7:15 صبح امروز این ماشین منفجر شده که باعث مجروح شدن سه یا چهار نفر از اعضای پاسگاه شده است.

هدایت‌الله میرمرادزهی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حوادث دیشب و صبح امروز پاسگاه سراوان، اظهار کرد: دیشب چند نفر به پاسگاه سراوان زنگ زدند و گفتند در چند کیلومتری سراوان درگیری صورت گرفته است. سه نفر از ماموران نیروی انتظامی خود را به این مکان رساندند اما متاسفانه این یک تله بوده است و این برادران توسط اشرار به شهادت رسیدند.

وی درباره اجساد شهدا و اینکه گفته می‌شود اشرار اجساد را با خود برده‌اند، بیان کرد: خیر اینطور نیست و اجساد شهدا اکنون در سردخانه بیمارستان سراوان است.

میرمرادزهی با اشاره به انفجار صبح امروز در پاسگاه سراوان، گفت: گویا اشرار دیشب پس از انجام عملیات تروریستی ماشینی را به داخل پاسگاه بردند که حامل بمب بوده است و ساعت 7:15 صبح امروز این ماشین منفجر شده که باعث مجروح شدن سه یا چهار نفر از اعضای پاسگاه شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄    =  8