جانی آیو، شیائومی و سایر تقلیدکنندگان از اپل را دزد خطاب کرد

درحالی که کاربران زیادی معتقدند شرکت‏هایی مانند شیائومی و سامسونگ تقلیدکننده و کپی‏بردار ایده‏های اپل هستند، اما «جانی آیو» این واژگان را کافی نمی‏داند و از واژه «دزد» برای این شرکت‏ها استفاده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارنت درحالی که کاربران زیادی معتقدند شرکت‏هایی مانند شیائومی و سامسونگ تقلیدکننده و کپی‏بردار ایده‏های اپل هستند، اما «جانی آیو» این واژگان را کافی نمی‏داند و از واژه «دزد» برای این شرکت‏ها استفاده کرده است.
در مصاحبه‏ای که دیروز انجام شد، وی اظهار کرده: من این عمل را به عنوان تقلید نمی‏پذیرم این کار دزدی است، این کار تنبلی این شرکت‏ها است.
او این اظهار نظر را در پاسخ به سوالی که در خصوص شیائومی، شرکت چینی (ملقب به اپل چین) پرسیده شد، اظهار کرد. آیو در ادامه می‏گوید: «من قبول دارم که این نظر من کمی سختگیرانه است، اما اگر شما به مساله دعوی حقوقی اپل با شرکت‏هایی مانند سامسونگ نیز نگاه کنید به وضوح مشاهده خواهید کرد که این شرکت در اکثر موارد پیروز طرح شکایت‏های مختلف در خصوص حق ثبت اختراع بوده است. بحث طراحی به راه افتاده توسط استیوجابز و برتری اپل بر گوگل در زمینه ساخت اندروید نیز یکی دیگر از مصداق‏های بارز در این زمینه
است».
وی اعلام کرده این شرکت هشت سال را وقف کار روی تولید آی‌فون کرده و این مساله که دیگران آن را کپی کنند ناخوشایند است. وی می‏گوید: من می‏توانستم این زمان را در کنار خانواده دوست‏داشتنی‏ام بگذرانم اما این کار را نکردم.
وی در اظهارنظر جالب دیگری اعلام کرده هسته اصلی تیم طراحی اپل تنها شامل 16 نفر است، اما همگی آنها حداقل 15 سال را در شرکت اپل گذرانده‏اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄    =  30