ایران میهمان ویژه نمایشگاه کتاب فرانکفورت

موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت که از 16 مهر ماه جاری آغاز شده و امروز به پایان می رسد، شرکت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مسئولان غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت در دیدار با یورگن بوس رییس این نمایشگاه خواستار میهمان ویژه شدن ایران در این نمایشگاه شدند که یورگن بوس گفت: میهمان ویژه شدن ایران را به صورت جدی پیگیری می کند. 

به گزارش ایرنا از موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران،یورگن بوس رییس نمایشگاه کتاب فرانکفورت و مسعود شهرام نیا قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران، محمود آموزگار رییس اتحادیه ناشران تهران و نیکنام حسین­پور مشاور معاونت امور فرهنگی در دفتر رئیس نمایشگاه فرانکفورت دیدار کردند. 

در این جلسه ابتدا مسعود شهرام­نیا قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران با قدردانی از رییس نمایشگاه کتاب فرانکفورت اظهار کرد: ایران در سال جاری در یک غرفه جمعی حاضر شده است و آثار بیش از 400 ناشر ایرانی به صورت مستقیم و به صورت ارائه کتاب در غرفه ایران به نمایش گذاشته شده است. 

وی در ادامه موضوعات آموزش ناشران ایرانی از طریق آکادمی فرانکفورت، بحث میهمان ویژه شده ایران در نمایشگاه فرانکفورت و نیز همکاری سفارت آلمان در صدور ویزا برای ناشران ایرانی را مطرح کرد. 

محمود آموزگار دبیر اتحادیه ناشران تهران نیز در این نشست گزارشی از حضور اتحادیه ناشران تهران در نمایشگاه فرانکفورت در دو سال گذشته ارائه کرد و افزود: این اتحادیه بارها از متخصصین آکادمی فرانکفورت برای آموزش ناشران ایرانی استفاده کرده است. 

در ادامه، یورگن بوس رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت ضمن خوش آمدگویی به ناشران ایرانی اظهار داشت: بحث میهمان ویژه شدن ایران را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد. 

وی افزود: پیوستن ایران به کپی ­رایت میهمان ویژه شده ایران را تسهیل می کند و او بهتر می ­تواند برای میهمان ویژه شده ایران مسئولان را متقاعد کند. 

موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت که از 16 مهر ماه جاری آغاز شده و امروز به پایان می رسد، شرکت کرده است. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  77  =  84