نامه کارگردانان به رییس سازمان سینمایی

در پی حواشی پدید آمده برای اکران چند فیلم سینمایی دارای پروانه نمایش، شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران در نامه ای به حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در پی حواشی پدید آمده برای اکران چند فیلم سینمایی دارای پروانه نمایش، شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران در نامه ای به حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

روابط عمومی سازمان سینمایی با ارسال خبری به رسانه‌ها متن نامه کانون کارگردانان را به این شرح آورده است: متاسفانه مدتی است شاهد فشارهای روزافزون بر شما و سازمان سینمایی در رابطه با اکران چند فیلم سینمایی می‌باشیم.

فشارهایی که عمدتا توسط جریان های حاضر و غیر مسئول و خارج از روال طبیعی اعمال می‌گردد.

باور ما این است که حفظ شان و جایگاه مدیران سینمایی وابسته به پایداری آنها بر قوانین و تصمیمات اصولی است که اتخاذ کرده اند.

عدم نمایش فیلم هایی که دارای پروانه نمایش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشند به دلیل سلایق عده ای معدود صرفا باعث تزلزل جایگاه مدیریتی شما و ایجاد جو ناامنی در فضای سینمایی کشور می گردد.

ما مصرانه از شما می‌خواهیم تا با اجرای صریح قانون و پایداری بر تصمیمات تان و عدم تمکین در برابر خواسته های فراقانونی فضایی امن و آرام را برای سینماگران این مرز و بوم فراهم سازید که در این مسیر کانون کارگردانان سینمای ایران در کنار شما خواهد بود.

نامه یاد شده 19 مهرماه 93 به دست و رویت رییس سازمان سینمایی رسیده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  −  62  =