آخرین خرده فروش بزرگ امریکا قربانی نرم افزارهای مخرب POS

Kmart به جرگه خرده فروش های هک شده پیوست:

،فروشگاه زنجیره ای kmart در ایالات متحده آخرین خرده فروش بزرگی است که قربانی نرم افزارهای مخرب POS ها شده و نرم افزارهای مخرب در پایه های امنیتی این فروشگاه رخنه کرده اند./نرم افزار مخربی که فست فود کوئین را آلوده کرده بود، موجب فاش شدن نام مشتریان، شماره های کارت های پرداخت و تاریخ انقضاء آن ها در 395 فروشگاه شده بود

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،فروشگاه زنجیره ای kmart در ایالات متحده آخرین خرده فروش بزرگی است که قربانی نرم افزارهای مخرب POS ها شده و نرم افزارهای مخرب در پایه های امنیتی این فروشگاه رخنه کرده اند.

طبق گزارش سیرز این نقص امنیتی در اواخر هفته گذشته کشف شد. سیرز می گوید : «متخصصان امنیتی گزارش داده اند که در اوایل ماه سپتامبر، سیستم های داده های پرداخت در فروشگاه های Kmart توسط نوع جدیدی از نرم افزارهای مخرب آلوده شدند. حاصل این اتفاق، به خطر افتادن کارت های بدهی و کارت های اعتباری بود.»

این شرکت بر روی وبسایت خود اعلام کرده است که هیچ اطلاعات شخصی، هیچ رمز کارت بانکی و هیچ آدرس ایمیل یا شماره ای از تامین اجتماعی به خطر نیفتاده است. هم چنین هیچ شاهدی بر این مدعا نیست که مشتریان kmart.com به خطر افتاده باشند. بلکه این نقص امنیتی برطرف شده و نرم افزار مخرب حذف گردیده است.

این شرکت به لیست در حال افزایش خرده فروشان ایالت متحده می پیوندد. سیستم های پایانه های POS این فروشگاه ها به نرم افزارهای مخرب آلوده شده است. دقیقا در هفته گذشته، فست فود های زنجیره ای کوئین در ایالات متحده اعلام کردند که در ماه آگوست مورد حمله قرار گرفته اند. نرم افزار مخربی که فست فود کوئین را آلوده کرده بود، موجب فاش شدن نام مشتریان، شماره های کارت های پرداخت و تاریخ انقضاء آن ها در 395 فروشگاه شده بود و پس از آن هم فروشگاه هوم دیپات و ترگت آلوده شدند که در آن رویداد ها به ترتیب 56 میلیون کارت اعتباری و 40 میلیون شماره کارت مورد نقص امنیتی واقع شدند.
منبع: http://finextra.com/news/fullstory.aspx?newsitemid=26568&topic=payments

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =