دوربین‌هایی که تنهاازخندیدن عکس می‌گیرن

یک شرکت شناخته‌شده در زمینه تولید دوربین‌های عکاسی از دو محصول جدید خود رونمایی کرده که از ویژگی‌های مهمی مانند ضدضربه، ضدآب و حتی ضدیخ‌زدگی برخوردار است. به گزارش خبرگزاری مهر، این دوربین‌ها که در دو مدل به نام‌های WG-30 و WG-30W تولید و به‌زودی روانه بازار می‌شوند ازجمله محصولات خلاقانه شرکت ریکو (Ricoh) به‌شمار می‌آیند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شرکت ریکو این دوربین‌ها را برای آن دسته از عکاسان آماتوری طراحی کرده که به عکاسی در زیر آب و محیط‌های سرد و خشن علاقه دارند. این دوربین‌ها قابلیت عکسبرداری تا عمق 12 متری آب را هم دارند. هر دو این دوربین‌ها 16 مگاپیکسلی بوده و به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که درصورت سقوط از ارتفاع 5/1متری نیز هیچ آسیبی نمی‌بینند. اوج خلاقیت به‌کار گرفته شده در این محصولات ضدیخ‌زدگی آنهاست به طوری که تا دمای منهای 10 درجه سانتیگراد هم کارآیی خود را به‌خوبی حفظ می‌کنند؛ از دیگر قابلیت‌های این دوربین‌ها که به حسگرهای تصویری CMOS مجهز هستند می‌توان به فیلمبرداری(Full HD 1080p) اشاره کرد. در ساختار این دوربین‌ها از 12 فیلتر دیجیتالی استفاده شده تا تصاویر با بالاترین کیفیت ممکن تهیه و ثبت شوند. نکته جالب توجه دیگر امکان تشخیص تا 32 چهره در یک تصویر است. حتی این امکان فراهم شده که چهره حیوانات خانگی نظیر گربه و سگ نیز تشخیص داده شود.
مهندسان خلاق ریکو این محصولات را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌اند که درصورت انجام تنظیم خاص، تنها درصورتی عکسبرداری انجام شود که چهره‌های مقابل دوربین لبخند بزنند! امکان برقراری ارتباط با تلفن همراه هوشمند از طریق وای‌فای از مهم‌ترین ویژگی‌های کاربردی این دوربین‌ها به‌شمار می‌آید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

98  −    =  91