دومین کنفرانس بین المللی صنعت بانکداری و اقتصاد جهانی برگزار می‌شود

مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی و فعالان و متخصصان بانکی و اقتصادی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رییس هیات علمی کنفرانس بین المللی صنعت بانکداری و اقتصاد جهانی (ایکو بیگ) در نشستی خبری در خصوص برگزاری این همایش، گفت: این کنفرانس با عنوان نظام بانکی و تحولات اقتصادی پیش روی برگزار می شود.

محمد سعید نوری نایینی ادامه داد: این کنفرانس با دو محور'فرصت ها و تنگناهای نظام بانکی وتحولات اقتصادی'و 'تامین منابع مالی خارجی، توسعه اقتصادی و نظام بانکی' با کمک نخبگان اقتصادی و فرهیختگان نظام بانکی، چالش های پیش رو و راه های برون رفت از آنان را در صنعت بانکداری بررسی کرده و نتایجش را در اختیار متخصصان، دانش پژوهان و سیاست گذاران کشور قرار می دهد.

وی با بیان اینکه این کنفرانس تمام سعی خود را دارد که گروهی از بهترین و کارکشته ترین های این صنعت را با خود همراه کند تا از لحاظ علمی بهترین خروجی ممکن را داشته باشد، گفت: علاوه بر متخصصان داخلی جمعی از متخصصان مطرح بین المللی نیز به عنوان سخنران در این کنفرانس حضور دارند.

در ادامه جمیل علیزاده شایق جانشین دبیر کنفرانس نیز اظهارداشت: درحاشیه این کنفرانس دو میزگرد تخصصی با عنوان های اتحاد استراتژیک بانک ها، ضرورت یا انتخاب و فرصت و چالش های نظام بانکی با حضور

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

53  −  51  =