عابدزاده:به جای جریمه من،درست کار کنید تا به یمن نبازیم

اتفاقات بازی راه‌آهن و استقلال خوزستان را به خاطر دارید؟ بعد از پایان همین بازی احمدرضا عابدزاده عازم آمریکا شد تا به کارهای عقب‌افتاده‌اش رسیدگی کند. در غیاب او کمیته انضباطی حکم خود را صادر کرد و موضع عقاب آسیا به این حکم نیز جالب توجه است. با احمدرضا عابدزاده گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، خیلی سال بود کسی عابدزاده را خشمگین و آماده دعوا ندیده بود. چه اتفاقاتی باعث شد در جریان بازی با استقلال خوزستان از کوره دربروید؟

نیازی نیست که بگویم من همیشه خندان روی نیمکت می‌نشینم و بازی را تماشا می‌کنم اما در این بازی داور مسابقه از ابتدای کارش روی مخ ما رژه می‌رفت. در فوتبال طبیعی است داور هم مثل مربی و بازیکن مرتکب اشتباه شود و بارها این اتفاق افتاده و من هم گفته‌ام ایرادی ندارد، داور هم اشتباه می‌کند اما این داور که اسمش را نمی‌دانم، با افتضاح کارش را شروع کرد و ادامه داد و ضمن گرفتن 2 پنالتی، 2 بازیکن ما را اخراج کرد و من که عصبی شدم، داشتم عملکردش را دنبال می‌کردم تا اینکه جلوی چشمم بازیکن آفریقایی استقلال خوزستان خطای محکمی روی محمد غلامی انجام داد و به سینه‌اش هم ضربه زد. خطاب به داور گفتم داری چه‌کار می‌کنی؟ مگه نمی‌بینی؟ بازیکن آفریقایی حرف زشتی زد و به قول معروف ناگهان خون جلوی چشمانم را گرفت، به سمتش راه افتادم که ببینم جرأت دارد حرفش را تکرار کند. ناگهان از چپ و راست ریختند مرا نگه دارند و جو الکی متشنج‌تر شد. یکی کمرم را گرفت، آمدم خودم را از او جدا کنم، احساس کردم یکی لباسم را می‌کشد، یکی دستم را می‌گیرد، آمدم دستم را خلاص کنم، دیدم یکی پرت شد، دیگری از مقابل بغلم می‌کند. خلاصه اینقدر شلوغ شد که بیشتر عصبی شدم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

23  −  21  =