پیشتازی «استالین» و «بی‌‌شعوری» در بازار نشر

کتاب «بیشعوری» اثر خاویر کرمنت و «استالین» نوشته ادوارد رادزینسکی از جمله کتاب‌های پرفروش نیمه اول مهر در فروشگاه مرکزی شهر کتاب هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌های تاریخ، روانشناسی، فلسفه، داستان، شعر، دفاع مقدس، کودک، نوجوان، دین و عرفان، هنر، علم و آموزشی در نیمه اول مهر ماه در فروشگاه مرکزی شهر کتاب به شرح زیر است.

به این ترتیب در بخش کتاب‌های تاریخی، پرفروش‌ها عبارت‌اند از: «استالین»،«دایره‌المعارف مصور تاریخ مافیا»، «داراب‌نامه طرسوسی 1» و «ایران بین دو انقلاب (از مشروطه تا انقلاب اسلامی)».

در حوزه داستان، کتاب‌های «فرصت دوباره»، «خاطرات اردی‌‌بهشت»، «روزنامه‌نویس» و «مرد صد ساله‌ای که از پنجره فرار کرد و ناپدید شد» بیشترین فروش را داشته‌اند.

«مجموعه اشعار سیمین بهبهانی»، «کولی و نامه و عشق»، «باران برای تو می‌‌بارد (مجموعه شعر)» و «آدم‌ها روی پل» هم کتاب‌هایی هستند که در حوزه شعر، بیشترین فروش را در نیمه اول مهر داشته‌اند.
«تاریخچه کوتاهی از فلسفه»، «مرگ» و «تسلی بخشی‌‌های فلسفه» هم عناوین پرفروش کتاب‌های فلسفه در این مدت هستند.

3 کتاب «راهنمای نگهداری گیاهان آپارتمانی»، «مفاهیم کاربردی زبان بدن در عکاسی» و «مبادی سواد بصری» هم پرفروش‌های بخش هنر این فروشگاه هستند.

پرفروش‌های قفسه روانشناسی عبارت‌اند از «بی‌‌شعوری»، «چهار میثاق (کتاب خرد سرخ‌پوستان تولتک)»، «شفای کودک درون» و «انسان در جست‌وجوی معنی» و در بخش کتاب‌های آموزشی هم این عناوین بیشترین فروش را داشته‌اند: « Oxford Elementary Learners Dictinary»، « Cambridge IELTS 8 CD» و «(Cambridge English IELTS 9 with Answers (CD»

در میان کتاب‌های حوزه دین و عرفان هم «تاریخ تصوف و عرفان»، «365 روز در صحبت قرآن» و «منتهی الامال» هم در مدت مذکور بیشترین فروش را داشته‌اند.

«درآمدی بر زیست شناسی معاصر»، «ریاضیات زیبا» و «راهنمای کاربران مغز» در بین کتاب‌های علمی بیشترین میزان استقبال را داشته‌اند.

«سال سی؛ روزنگار مصور ایران پس از انقلاب اسلامی»، «من زنده‌ام»، «همت» و «خاک‌های نرم کوشک» پرفروش‌های کتاب‌های دفاع مقدس هستند.

در میان پرفروش‌های کتاب کودک هم می‌توان نام این آثار را مشاهده کرد: «شیر کتابخانه»، «باغ کودک»، «خودم بلدم»، «یک اتفاق تازه» و «دارکوب و کرگدن».

«قصه‌های الکی پلکی»، «کنسرو غول»، «قتل‌های الفبایی»، «لرد سیاه» و «چطور گفت‌و‌گو کنیم (راهنمای دختر امروزی)» هم عناوین کتاب‌های پرفروش حوزه مخاطبان نوجوان هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  63