دومین کنفرانس بین‌المللی صنعت بانکداری و اقتصاد جهانی برگزار می‌شود

دومین کنفرانس بین‌المللی صنعت بانکداری و اقتصاد جهانی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 29 و 30مهر ماه سال جاری در تهران و در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمد سعید نوری نائینی رئیس هیات علمی کنفرانس بین‌المللی صنعت بانکداری و اقتصاد جهانی (ایکو بیگ) در خصوص برگزاری این همایش گفت: این کنفرانس با عنوان نظام بانکی و تحولات اقتصادی پیش رو برگزار می‌شود.

محمد سعید نوری نائینی ادامه داد: این کنفرانس با دو محور'فرصت ها و تنگناهای نظام بانکی وتحولات اقتصادی'و 'تامین منابع مالی خارجی، توسعه اقتصادی و نظام بانکی' با کمک نخبگان اقتصادی و فرهیختگان نظام بانکی، چالش های پیش رو و راه های برون رفت از آن را در صنعت بانکداری بررسی کرده و نتایج آن را در اختیار متخصصان، دانش‌پژوهان و سیاست‌گذاران کشور قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: این کنفرانس تمام سعی خود را دارد که گروهی از بهترین و کارکشته‌ترین‌های این صنعت را با خود همراه کند تا از لحاظ علمی بهترین خروجی ممکن را داشته باشد. علاوه بر متخصصان داخلی جمعی از متخصصان مطرح بین‌المللی نیز به عنوان سخنران در این کنفرانس حضور دارند.

در ادامه، جمیل علیزاده شایق جانشین دبیر کنفرانس نیز گفت: در حاشیه این کنفرانس دو میزگرد تخصصی با عناوین اتحاد استراتژیک بانک‌ها، ضرورت یا انتخاب و فرصت و چالش‌های نظام بانکی با حضور مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی و فعالان و متخصصان بانکی و اقتصادی برگزار می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

64  +    =  70