قیمت یک بازیکن ذوب‌آهن ۲۰۰ برابر کل هزینه تیم ماست

سرمربی تیم فوتبال پیام چغادک بوشهر گفت: کل هزینه تیم ما 20-30 میلیون است در حالیکه یک بازیکن ذوب‌آهن 200 برابر ما پول می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمدعلی کردوانی پس از شکست 3 بر صفر پیام چغادک بوشهر مقلب ذوب‌آهن اظهار داشت: جایگاه ذوب‌آهن نباید اینجا باشد این تیم باید جز 3 تیم اول لیگ برتر باشد. بضاعت ما همین است. آمده بودیم گل نخوریم و در ضدحمله به گل برسیم. 40 دقیقه دوام آوردیم و پس از آن شیرازه تیم از هم پاشید و توانستم تیم را به حالت اول برگردانم.

وی در مورد مهمان‌نوازی مردم اصفهان گفت: مردم اصفهان میهمان‌نواز هستند و از آنها تشکر می‌کنم.

سرمربی پیام چغادک بوشهر در مورد هزینه تیمش افزود: کل هزینه تیم از بخش خصوصی تامین می‌شود و حدود 20 تا 30 میلیون است. در حالیکه یک بازیکن ذوب‌آهن 200 برابر کل بودجه ما می‌گیرد. متاسفانه کسی از ما حمایت نمی‌کند. کل هزینه تیم را حاج حسین شفیعی می‌پردازد البته شهرداری یکسری کمک‌هایی انجام می‌دهد.

کردوانی در مورد سابقه تیم پیام چغادک بوشهر گفت: این تیم 40 سال سابقه دارد و من 12 سال بازیکن این تیم بودم.

وی در مورد داور تصریح کرد: از داور گله دارم او با الفاظ خوبی با بازیکنان ما صحبت نمی‌کرد. به دروازه بان ما گفته که از بیرون آمدید و وقت ما را تلف می کنید. دروازه بان ما مصدوم بود و نمی توانست بازی کند. ما که خارجی نیستیم به چه علت داور به ما اینگونه گفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

78  ⁄  39  =