«فرا بانک نوین» کاربران موبایل بانک اقتصادنوین را ۵برابر کرد

بررسی تراکنش‌های خدمات بانکداری الکترونیک بانک اقتصادنوین همزمان با برگزاری جشنواره فرابانک نوین از رشد قابل توجه این تراکنش‌ها در بانک اقتصادنوین حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانک اقتصادنوین با هدف ترغیب مردم به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک نخستین جشنواره فرا بانک را برگزار کرد که رشد تراکنش‌ها از اثرگذاری این جشنواره حکایت دارد.
بر این اساس اسقتبال مشتریان از اینترنت بانک و موبایل بانک اقتصادنوین در این جشنواره خیره کننده بود، به طوری که تعداد تراکنش‌های موبایلبانک اقتصادنوین در مدت یاد شده نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 5 برابر شده است.
همچنین تراکنش‌های اینترنتبانک اقتصادنوین نیز در پایان جشنواره فرابانک نوین نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 4.5 برابر شده است.
کل تراکنش‌های بانک اقتصادنوین در چهار خدمت موبایلبانک، اینترنتبانک، اینترنتبانک همراه، تلفنبانک، خودپرداز و پایانه‌های شعب در پایان جشنواره نسبت به مدت مشابه سال قبل 58 درصد افزایش یافته است.
بانک اقتصادنوین در جشنواره خدمات بانکداری الکترونیک فرابانک نوین به استفاده کنندگان از خدمات و ابزارهای الکترونیک این بانک جوایز ارزشمندی از جمله خودرو سانتافه، سوناتا، اکسنت و جوایز نقدی به قید قرعه اهدا کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  7  =