لنوو با نام برند متفاوتی گوشی آنلاین می‌فروشد

تصمیم شرکت چینی لنوو برای سال 2015

شرکت لنوو قصد دارد سال آینده شرکت جدیدش را برای تمرکز بر فروش آنلاین گوشی‌های هوشمندش تاسیس کند. گزارش‌ها حاکی است که این شرکت جدید با نام برند متفاوتی فعالیت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از موبنا شرکت چینی لنوو درصدد است شرکت جدیدی تاسیس کند تا روی فروش گوشی‌ به شکل اینترنتی متمرکز شود. شرکت لنوو قصد دارد سال آینده شرکت جدیدش را برای تمرکز بر فروش آنلاین گوشی‌های هوشمندش تاسیس کند. گزارش‌ها حاکی است که این شرکت جدید با نام برند متفاوتی فعالیت خواهد کرد.

ظاهرا لنوو با شرکت‌های جدیدی کار می‌کند که قرار است گوشی‌های هوشمند آینده این شرکت را به شکل اینترنتی به فروش برسانند. با این حال کمپانی لنوو با اپراتورهای محلی و خرده فروشی‌ها نیز همکاری خود را ادامه خواهد کرد تا همچنان فروش سنتی هم داشته باشد.
لنوو هم‌اکنون درمیان پنج تولیدکننده بزرگ گوشی در دنیا قرار دارد و همکاری‌‌های جدیدش با شرکت‌های تولیدکننده گوشی بیشتر در زمینه کاهش هزینه‌های فروش و برخی خرج‌های اضافی است. از سوی دیگر لنوو به‌تازگی اقدام به خرید شرکت موتورولا کرده، اما اینکه چه زمانی گوشی مشترک این دو شرکت وارد بازار شود، هنوز مشخص نیست. با این حال خیلی دور از ذهن نیست که لنوو در آینده نزدیک به رقابت با اپل و سامسونگ بپردازد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

52  −  51  =