حضور بانک سامان در همایش خیرین مدرسه‌ساز کشور

همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل ازروابط عمومی بانک سامان، در این همایش که خیرین مدرسه‌ساز سراسر کشور حضور داشتند، فعالیت‌های بانک سامان در حوزه ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم و زلزله‌زده کشور داشته است، معرفی شد.

بر اساس این گزارش، در این همایش، مسئولان سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور از تلاش‌های بانک سامان درخصوص ساخت و تجهیز مدارس قدردانی کردند.

این گزارش حاکی است، بانک سامان از‌ سال 1390 در بودجه‌های سالانه خود، ساخت حداقل یک مدرسه در سال را درنظر گرفته است. در همین راستا تاکنون در بجنورد و روستای کیذور در شمال کشور و ورزقان مدارسی با سرمایه‌گذاری و مدیریت بانک ساخته و تجهیز شده است. ضمن اینکه در ورزقان علاوه بر مدرسه، یک درمانگاه مجهز و محل اسکان پزشکان نیز ساخته شده است.

همچنین کلنگ ساخت یک مدرسه 6 کلاسه در روستای راهدار شهرستان دشتستان استان بوشهر نیز به زمین زده شده که مراحل ساخت و تکمیل آن در دست اجرا است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

39  −  33  =