بدترین اتفاق ممکن در انتظار دربی استقلال و پرسپولیس

کشمکش میان سازمان صداوسیما و فدراسیون فوتبال ایران ادامه دارد. آخرین اطلاعات از سازمان صداوسیما حاکی از به توافق نرسیدن سیما با فدراسیون فوتبال بر سر پرداخت حق پخش و تداوم ممانعت فدراسیون فوتبال با ورود دوربین‌ها دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،کشمکش میان سازمان صداوسیما و فدراسیون فوتبال ایران ادامه دارد. آخرین اطلاعات از سازمان صداوسیما حاکی از به توافق نرسیدن سیما با فدراسیون فوتبال بر سر پرداخت حق پخش و تداوم ممانعت فدراسیون فوتبال با ورود دوربین‌ها دارد.

فدراسیون فوتبال ایران حاضر به دریافت مبالغی که سیما برای پخش مسابقات داخلی پیشنهاد داده نیست و از آن سو سیما تاکید دارد که فدراسیون فوتبال بیشتر از حقش می‌خواهد! این ادعا درحالی مطرح شده که برخی شبکه‌های تلویزیونی خارجی برای پخش مسابقات داخلی لیگ ایران پیشنهاد چندین میلیاردی به فدراسیون فوتبال ایران ارائه کرده‌اند.

حال باید دید که این پیشنهاد‌ها آیا با موافقت فدراسیون فوتبال ایران همراه می‌شود یا خیر؟! صحبت از شبکه‌هایی همچون الجزیره و دبی اسپورت است. این دو کانال پربیننده به فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد‌هایی داده‌اند و باید دید که آیا با این پیشنهاد‌ها موافقت می‌شود یا خیر. اگر تصمیم‌گیرنده نهایی در این بخش فدراسیون فوتبال باشد قطعا با پیشنهاد شبکه‌های تلویزیونی خارجی برای پخش بازی‌های لیگ برتر ایران موافقت خواهد کرد اما اگر تصمیم گیرنده ارگان‌ها یا نهاد‌های دیگر دولت باشند قدری زمان می‌برد و حتی ممکن است این پیشنهاد به دلایلی با موافقت همراه نشود.

 
دربی پایتخت پخش تلویزیونی ندارد!

تا مشخص شدن تکلیف پخش تلویزیونی فوتبال ایران وضعیت به همین منوال ادامه خواهد داشت و خبرهای رسیده از سازمان صداوسیما حاکی از آن است که دربی نیز که در هفته پانزدهم انجام می‌شود پخش نخواهد شد. عصر دیروز برای گفت‌وگو در این زمینه با هاشمی مسوول برنامه فوتبال برتر سیما تماس گرفتیم که وی اعلام کرد باید با آقای زین‌العابدین یا تقدس‌نژاد گفت‌وگو شود اما این مسوولان نیز به دلیل تعطیلی در محل کار خود حاضر نبودند اما برخی از مجریان ورزشی سیما که دوست نداشتند نامی از آنها برده شود از تداوم سیاست سیما در قبال حق پخش خبر دادند و اعلام کردند که به احتمال فراوان دربی نیز پخش نخواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

15  −  7  =