آماده باش نیروهای امنیتی به خاطر شیرکاکائو

به تازگی در نیوزیلند نیروهای امنیتی به حالت آماده باش در آمده اند و باید چند وقتی را مراقب یخچال های سوپرمارکت ها در سراسر کشور باشند!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به تازگی در نیوزیلند یک شیرکاکائو جدید رونمایی شده است که از خامه و شیر تازه درست شده است. طعم این شیرها باعث شده است که صف های طولانی در مقابل سوپرمارکت ها به وجود آید و حالا نیروهای امنیتی نیز وارد کار شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به تازگی در نیوزیلند نیروهای امنیتی به حالت آماده باش در آمده اند و باید چند وقتی را مراقب یخچال های سوپرمارکت ها در سراسر کشور باشند!

به تازگی در نیوزیلند یک شیرکاکائو جدید رونمایی شده است که از خامه و شیر تازه درست شده است. طعم این شیرها باعث شده است که صف های طولانی در مقابل سوپرمارکت ها به وجود آید و حالا نیروهای امنیتی نیز وارد کار شده اند.

در حال حاضر 3 هفته است که این شیرها پخش می شوند و همه آن ها به فروش می رسد. بنا به آمار اعلام شده است تمام شیرهای توزیع شده تنها در 90 دقیقه به فروش می رسند و دعوا شدن و مجروح شدن چند نفر در صف ها باعث ورود نیروهای امنیتی شده است.

برای خرید این شیر که فروش عجیبی پیدا کرده است قوانینی نیز وضع گشته است برای مثال هیچکس حق ندارد بیش از دو شیشه از آن را خریداری کند تا شیر به همه برسد و افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  9