بیمه توسعه ظرف یک هفته ۵ هزار پرونده خسارت را تسویه کرد

5 هزار پرونده خسارت مالی و جانی زیان‌دیدگان طرف قرارداد با شرکت بیمه توسعه ظرف مدت یک هفته پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، 5 هزار پرونده خسارت مالی و جانی زیان‌دیدگان طرف قرارداد با شرکت بیمه توسعه ظرف مدت یک هفته پرداخت شد.

این شرکت در دوران 10 ماهه تعلیق فروش بیمه‌نامه شخص ثالث و عمر که اصلی‌ترین منبع درآمدزایی شرکت‌های بیمه را تشکیل می‌دهند،‌ بیش از 1600 میلیارد ریال خسارت، شامل 1300 میلیارد ریال خسارات مالی و بدنی شخص ثالث و 300 میلیارد ریال خسارات سایر رشته‌های بیمه‌ای را پرداخت کرده است.

بر اساس این گزارش،‌ علاوه‌بر پرداخت خسارات مورد اشاره در 10 ماهه تعلیق بیمه‌های ثالث و عمر، شرکت بیمه توسعه بار دیگر و با توجه به تامین منابع لازم، طی روندی رو به رشد و در مدت یک هفته 5 هزار پرونده از زیان‌دیدگان مالی و جانی طرف قرارداد با این شرکت را تسویه کامل کرد که این تعداد در سوابق تسویه با زیان دیدگان شرکت‌های بیمه‌ای، در نوع خود کم‌نظیر است. در پایان این گزارش آمده است: با توجه به تسریع در روند پرداخت خسارات شرکت بیمه توسعه، امید است نهادهای حاکمیتی نیز با عنایت به این مهم که پرداخت خسارات بیمه توسعه در 10ماه گذشته با وجود عدم درآمدزایی و صدور بیمه‌نامه شخص ثالث و عمر ادامه داشته است، از کلیه توان خود در جهت نیل به این مهم استفاده کنند.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    در بحث بیمه های تقلبی در بازار یکی از خلاف کارترین بیمه ها می باشد

  2. داود می گوید

    پرداخت خسارت شرکت بیمه توسعه به 5هزار پرونده در طی یک هفته پدیده نادری است علی رغم اینکه بیمه توسعه در طی 10ماه هیچگونه در آمدی نداشته است وبیمه مرکز ی باید با این شرکت همکاری بیشتری داشته وکار این شرکت وعزم جزم وجدی آن در جهت پرداخت خسارت قابل ستودنی است وبیمه مرکزی ضمن مساعدت وهمکاری با شرکت مزبور کمی هم به فکر نمایندگان این شرکت که تنها درآمدشان قطع شده است باشد امید این شرکت بااستفاده از مدیران قوی وموفق به حالت قبل باز گشته وحتی از قبل هم بهتر باشد انشاء الله

ارسال یک پاسخ

  −  5  =  1