واکنش ابوترابی فرد به اظهارات جنتی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به سخنان و اظهارات اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اکران برخی فیلم‌ها که نمایندگان نسبت به آنها اعتراض داشتند واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،حجت الاسلام حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه مراسم ترحیم آیت الله مهدوی کنی در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از اظهارات اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد درباره اعتراضات نمایندگان به اکران برخی فیلم ها چیست، گفت: بنده اظهارنظر وزیر فرهنگ و ارشاد را ندیده‌ام بنابراین نمی‌توانم در این خصوص اظهارنظری داشته باشم.

وی در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از وزیر پیشنهادی علوم چیست، گفت:  آقای نیلی تازه به مجلس معرفی شدند و رایزنی ها نیز از امروز آغاز شده و باید چند روزی بگذرد تا بتوان در مورد وی اظهارنظری انجام داد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شما از استیضاح وزیر ارشاد با هشت محور که توسط برخی نمایندگان اعلام شده اطلاع دارید یا خیر  اظهار کرد: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا کاندیدایی برای ریاست جامعه روحانیت مبارز معرفی شده است یا خیر بیان کرد:  ما فعلا در خدمت آقای موحدی کرمانی در جامعه روحانیت مبارز هستیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

82  −    =  76