نگرانی جمهوریخواهان آمریکا از کمبود نیروی کار آی تی

در حالی که اعضای حزب جمهوری خواه آمریکا معمولا حامی سیاست‌های محدودکننده مهاجرتی در این کشور هستند، کمبود نیروی کار متخصص نظرات آنها را هم تغییر داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس به نقل از سی نت، اورین هتچ، سناتور جمهوری خواه ایالت یوتای آمریکا این هفته ضمن تشریح برنامه‌های حزب متبوع خود برای حضور در انتخابات آتی کنگره خواستار افزایش صدور ویزای H-1B برای نیروهای کار متخصص به منظور جبران مشکلات موجود در این زمینه شد.

 

وی که ریاست نیروی کاری ویژه جمهوری خواهان در کنگره در ارتباط با فناوری‌های پیشرفته را بر عهده دارد، هشدار داد این وضعیت ممکن است به یک بحران مبدل شود. هتچ در بخشی از سخنان خود به وجود 172500 فرصت شغلی در شرکت‌های فناوری آمریکا برای استخدام متخصصان فناوری اشاره کرد و افزود تنها 85 هزار ویزا به این منظور صادر شده است. این کار بدان معناست که آمریکا نمی‌تواند 90 هزار نفر نیروی کار ماهر مورد نیازش را تأمین کند.

 

این نماینده کنگره در بخش دیگری از سخنانش از لزوم تغییر قوانین مربوط به ثبت اختراع، به روز کردن قواعد مربوط به حریم شخصی و افزایش اطلاع رسانی در مورد تهدیدات سایبر شد. پیش از این نمایندگان دموکرات کنگره و شخص اوباما در مورد کمبود نیروی متخصص در حوزه‌های مختلف فناوری و به خصوص فناوری اطلاعات هشدار داده بودند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. حمید قصاب می گوید

    باسلام به شما 30سال دارم مدرک برق ساختمان دارم از فنی حرفیه ای کشوربرق ساختمن و بمدت 13سال در شرکت m.d.fکار کردم به مدت 3سال سرپرست بودم منتظر جواب شما هستیم با تشکر از کشور U.S.A

ارسال یک پاسخ

  +  61  =  67