نسخه جدید لینوکس برای خدمات سازمانی و ابری

شرکت SUSE ارایه کرد

شرکت SUSE محصول جدید خود موسوم به SUSE Linux Enterprise 12 را در قالب نسخه جدید لینوکس مخصوص مراکز داده عرضه‌کننده خدمات گسترده سازمانی و فضاهای پردازش ابری عرضه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از همکاران سیستم شرکت SUSE محصول جدید خود موسوم به SUSE Linux Enterprise 12 را در قالب نسخه جدید لینوکس مخصوص مراکز داده عرضه‌کننده خدمات گسترده سازمانی و فضاهای پردازش ابری عرضه کرد.

به گزارش سایت خبری theinquirer.net، این شرکت اعلام کرد که پلت‌فرم Linux Enterprise 12 بالاترین سطح سازگاری با سیستم‌های سازمانی را ارائه می‌دهد، میزان بهره‌وری عملیاتی در آن ارتقا یافته است و امکان توسعه نوآوری‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند.

شرکت SUSE همچنین ادعا کرد که نرم‌افزار جدید آن برای پاسخگویی به نیازهای سازمان‌ها در فضاهای تلفیقی IT ارائه شده است و ضمن جلوگیری از کنار گذاشتن فناوری‌های از رده خارج، باعث می‌شود میزان خطرپذیری سازمان برای استفاده از فناوری‌های موجود به حداقل برسد.

همزمان با عرضه این محصول یک به‌روزرسانی برای SUSE Customer Center نیز عرضه شده است تا مدیریت اشتراک نرم‌افزار برای کاربران مختلف آسان‌تر شود، دسترسی به وصله‌های امنیتی و ابزارهای به‌روزرسان افزایش یابد و ارتباط با مرکز پشتیبانی از مشتریان SUSE بهتر انجام شود.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

82  +    =  90