تحلیل کیتکو درباره آینده قیمت طلا/منتظر کاهش باشید

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز از تحلیلگران اقتصادی و فعالان بازار طلا نشان می دهد که قیمت این فلز زرد در روزهای آینده نیز با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در نظرسنجی این هفته کیتکو نیوز از 36 کارشناس اقتصادی 22 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد نیز 7 نفر به افزایش قیمت طلا در روزهای آینده رای داده اند و 14 نفر نیز پیش بینی کرده اند که قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد.
بر اساس این گزارش یک کارشناس ارشد اقتصادی نیز اعلام کرد که قیمت طلا در هفته آینده تغییر چندانی نخواهد داشت. قیمت طلا در پایان مبادلات روز جمعه سطح حمایتی 1180 دلاری را شکست و به کمتر از 1170 دلار رسیده است.
هفته گذشته نیز اکثر کارشناسان اقتصادی شرکت کننده در نظرسنجی کیتکو نیوز به کاهش قیمت طلا رای داده بودند. قیمت طلا در هفته ای که گذشت بیش از 67 دلار کاهش داشته است.
به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی پایان یافتن محرک پولی فدرال رزرو و افزایش ارزش دلار مهمترین عوامل موثر بر کاهش قیمت طلا بوده است.
براساس گزارش سایت طلا، ویکتور تیان پیریا تحلیلگر ارشد ای ان زد بانک تاکید کرد که به نظر من قیمت طلا در روزهای آینده نیز تحت تاثیر افزایش ارزش دلار با کاهش روبرو خواهد شد.
اقدام بانک مرکزی ژاپن در اعلام سیاست های محرک پولی بیشتر نیز به افزایش ارزش دلار دامن زده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

81  ⁄    =  9