معرفی پست بانک به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات

معاون توسعه مدیریت هماهنگی و امورپشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پست بانک ایران به عنوان بانک عامل این وزارت معرفی گردید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مهدی راسخ در گفتگوئی ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: مجوزهای مربوطه در این راستا از وزارت امور اقتصادی و دارائی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت شده و از این پس همه عملیات بانکی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ها و سازمان های تابعه از طریق پست بانک ایران انجام می‌گیرد.
وی افزود: یکی از کامل‌ترین شعبه‌های پست بانک ایران طی چند ماه آینده در سایت پردیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح خواهد شد و این بانک توانائی بالایی برای رفع نیازهای مالی و پولی مردم دارد و می‌تواند از امکانات و بسترهای پست نیز برای توسعه خدمات و رفع نیازهای مربوطه بهره کافی را ببرد.
راسخ تصریح کرد: پست بانک ایران بنگاهی موفق است که مزیت های خود و نیازهای مخاطبان را به خوبی شناسائی کرده و براساس آن خدمات‌دهی می‌کند.
راسخ عضویت این بانک در مجامع بین‌المللی ازجمله؛ مؤسسه جهانی بانک‌های پس‌انداز(WSBI) و اتحادیه جهانی پست(UPU) را دیگر مزیت این بانک برشمرد و عنوان کرد: ایجاد تسهیل در استفاده از امکانات این وزارت و استفاده از ظرفیت‌های تخصصی فناوری اطلاعات(IT) در زمینه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از دیگر مزیت‌های حضور پست بانک ایران در مجموعه این وزارت است که باید به نحو مطلوبی از آن استفاده کنیم.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  7