مدیریت راهبردی روابط عمومی بانک رفاه موفق معرفی شد

در دهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ایران

براساس ارزیابی هیأت داوران دهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی‌های ایران، روابط عمومی بانک‌ رفاه کارگران در بخش مدیریت راهبردی به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در مراسم اختتامیه این سمپوزیوم، برترین روابط‌‌عمومی‌های کشور درسطح ملی و استانی در بخش‌های مختلف معرفی شدند که طی آن روابط عمومی این بانک در حوزه مدیریت راهبردی، موفق به کسب این رتبه شد.
همچنین لوح « دوستدار روابط عمومی و ارتباطات» نیز به دلیل حضور موثر روابط عمومی این بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی و همراهی در پیشبرد رویدادهای علمی و فرهنگی، به عنوان نمادی از یک نهاد مسئول و اتخاذ رویکرد مشارکت گرایانه در انجام وظایف شهروندی و مشارکت در پیشبرد اهداف جامعه به روابط عمومی بانک رفاه کارگران اعطاء شد.
بنابراین گزارش دهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ایران طی روزهای ششم و هفتم آبان‌ماه سال جاری با حضور استادان حوزه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی داخلی و خارجی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها، دانشجویان و فعالان این حوزه در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار و طی آن سخنرانی‌های علمی و نشست‌های تخصصی توسط استادان و متخصصان این حوزه برگزار شد.
درحاشیه این همایش، نمایشگاه‌ جانبی نیز برپا شد و مورد بازدید شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1