غر زدن بانک مسکن بجای یافتن راه برای مسکن مهر

معاون امور اعتباری بانک مسکن با بیان این‌که 36 هزار واحد مسکن مهر خریدار ندارد، گفت: همچنین 47 هزار مسکن مهر تکمیل شده که به دلیل مشکلات زیربنایی مانند آب، برق و گاز قابل واگذار نیست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،نادر قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار کرد: در حال حاضر حدود 47 هزار واحد مسکن مهر تکمیل شده داریم که به دلیل مشکلات زیربنایی مانند آب، برق و گاز بلاتکلیف مانده است.

وی با اشاره به این‌که تحویل این واحدها مشکلات اجتماعی را به‌دنبال دارد، بیان کرد: برای متقاضیان مسکن مهر مشکل است که این واحدها به آن‌ها تحویل شده و نتوانند در آن ساکن شوند و در عین حال نیز اقساط آن را بازپرداخت کنند.

وی ادامه داد: اخیرا تمهیداتی شده تا با همکاری وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو این مشکل مسکن مهر برطرف شود و در این صورت خیلی از پروژه‌های این طرح آماده تحویل به متقاضیان می‌شود.

مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک مسکن خاطرنشان کرد:‌ زمان جانمایی برخی پروژه‌های مسکن مهر از همان ابتدا می‌دانستیم که این واحدها آب، برق و گاز ندارند و در دولت قبل با این اقدام مقاومت کردیم اما متاسفانه گوش نکردند.

قاسمی با بیان این‌که با وجود مقاومت ما مسکن مهر را ساختند و به مشکل برخورد کرده‌ایم، گفت: در شهری به نام رامشاد در زاهدان حدود 700 تا 800 واحد مسکن مهر در دل کویر ساخته شده که متقاضی برای آن وجود ندارد.

وی یادآور شد:‌ حدود 36 هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل در شهرهای مختلف کشور داریم که مشکلات انشعاب هم ندارند، اما مشکلاتی از جمله نبود خریدار و مسائل بین پیمانکاران و خریدار دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  66  =  71