داعش: زنان سلاح زمین نگذارند، عقدشان می کنیم

ستوان ناهید گفته به آنها پاسخ می دهیم می جنگیم و شما را خواهیم کشت. من تا خون در رگ دارم با داعش مبارزه می کنم. مشمئز کننده تر از داعشی ها و تفکرشان، تاکنون ندیده ام

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، نیروهای داعش در پیامی به پیشمرگه های کرد عراق تهدید کرده اند اگر هر یک از زنان جنگجو که سلاح بر زمین نمی گذارند را به چنگ آورند به زور عقد خواهند کرد.

به گزارش دیلی میل، ستوان ناهید احمد رشید فرمانده یکی از گروه های زنان رزمنده کرد گفت با وجود آن که آنها از ما نفرت دارند باز هم تهدید به ازدواج داده اند.

ستوان ناهید افزود که او و نیروهایش ایده دیگری دارند. آنها یک گلوله را برای لحظه اسارت خود نگاه خواهند داشت.

وی گفت به همه سربازان خط مقدم گفته ام که یک گلوله را در جلیب خود نگه دارند. نمی خواهم هیچ کدام از آنها به دست نیروهای داعش بیفتند.

هرچند که تابحال نیروهای ستوان ناهید ناچار به استفاده از این گلوله اضافی نشده اند ولی او می گوید سایر نیروهای کرد در شهر کوبانی ناگزیر از این کار شده اند.

ستوان ناهید شرح داد که هفته گذشته یکی از نیروهای زن کرد خود را در محاصره داعشی ها دید. همه دوستانش کشته شده بودند. او به خود شلیک کرد تا به دست داعشی ها نیفتد.

نیروهای پیشمرگه کرد بیش از همه به سربازان زن خود شهره دارند که دوش به دوش مردان در خط مقدم می جنگند.

قدرت آنها در نبرد با داعش بیشتر است بویژه آن که به گفته ستوان ناهید، داعشی ها معتقدند اگر به دست زنان کشته شوند به بهشت نخواهند رفت.

اگر نیروهای داعش گمان می کنند که این تهدیدشان در نیروهای زن پیشمرگه کارگر می افتد ، اشتباه می کنند. ستوان ناهید گفته به آنها پاسخ می دهیم می جنگیم و شما را خواهیم کشت. من تا خون در رگ دارم با داعش مبارزه می کنم. مشمئز کننده تر از داعشی ها و تفکرشان، تاکنون ندیده ام.

وی گفت که تنها تفاوت در نیروهای زن و مرد پیشمرگه در نوع سلاحی است که استفاده می کنند. سنگین ترین سلاحی که زنان استفاده می کنند 14.7 میلی متری است. سلاح های مردان سنگین تر است. بجز این، تفاوتی میان رزمندگان زن و مرد نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  −    =  12