اسیدپاشی ها، عشقی است!

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: هیچ کدام از این اسیدپاشی‌ها مربوط به امنیت و امر به معروف و نهی از منکر نبوده و به مسائل عشقی، کاری و شخصی افراد برمی‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از نسیم آنلاین نماینده مردم تهران در مجلس گفت: هیچ کدام از این اسیدپاشی‌ها مربوط به امنیت و امر به معروف و نهی از منکر نبوده و به مسائل عشقی، کاری و شخصی افراد برمی‌گردد.

حسین طلا، نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به استیضاح وزیر علوم سابق گفت: موارد استیضاح وزیر علوم نزدیک به 10 بند بود که از این 10 بند، یک بند ناظر به موضوع بورسیه ها بود و با توجه به اطلاعیه وزارت علوم در بحث استیضاح نمایندگان نشان داد که این بند از استیضاح درست بوده است چرا که واقعیت این است که حقوق افراد در پیچ و خم های نگاههای سیاسی تضییع می شود.

او در ادامه گفت: متاسفانه برخی افراد که تفکرات تند سیاسی که در برخی از ارکان دولتی نیز حضور دارند با استفاده از ابزارهای رسانه ای سیاسی به دنبال این هستند ک تا فضای کشور را دو قطبی و سیاه و سفید نشان دهند تا شاید با دوقطبی کردن فضای کشور بتوانند آرایی را برای خود در انتخابات آینده جمع آوری کنند.

نماینده مردم تهران گفت: معتقدم که اعلام برخی موضوعات همچون اسید پاشی که از 12 سال پیش تاکنون در کشور شاهد آن هستیم و هیچ کدام از این اسید پاشی ها مربوط به امنیت و امر به معروف و نهی از منکر نبوده و به مسائل عشقی، کاری و شخصی افراد برمی گردد تنها برای آماده و زمینه سازی کشور و جمع آوری آرای مردم در انتخابات آینده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه گفت: وقتی موضوعات در کشور از حالت عادی و قانونی خارج شده باشد و از نگاه سیاسی به بحث ها پرداخته شود عملا باید با دیدگاههای سیاسی نیز بحث ها و موضوعات رسیدگی شود.

او در ادامه با بیان این مطلب که هزار نفر از افرادی که نام آنها در نشریات و خبرگزاری های دیجیتال آورده شده است این افراد حق قانونی دارند تا در مراجع قضایی شکایت کنند، گفت: با شکایت به مراجع قضایی هیچگاه آبروی افراد باز نخواهد گشت ولی درس عبرتی است برای کسانی که آبروی افراد را ملعبه دست خودشان کرده اند.

این نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در مجلس دو مجموعه کمیسیون اصل 90 و کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص بحث بورسیه ها را بررسی می کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =