خرید تازه اپل برای قدرت نمایی در حوزه کلاود

اپل یک شرکت نوپای فعال در حوزه کلاود را که Union Bay Networks نام دارد، خریداری کرده است و دفتری را برای فعالیت گسترده‌تر 30 مهندس فعال در آن در شهر سیاتل افتتاح کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،اپل یک شرکت نوپای فعال در حوزه کلاود را که Union Bay Networks نام دارد، خریداری کرده است و دفتری را برای فعالیت گسترده‌تر 30 مهندس فعال در آن در شهر سیاتل افتتاح کرده است.

مدیران ارشد Union Bay Networks خود قبلا این موضوع را تایید کرده و اظهار کرده بودند که اگر چه دوست دارند برای اپل کار کنند، اما ترجیح می‌دهند کماکان در سیاتل مستقر باشند و ظاهرا به همین علت شرکت اپل برای آنها دفتر مستقلی در شهر سیاتل افتتاح کرده است.Union Bay Networks هدف خود را راه‌اندازی نسل جدید شبکه‏های کلاود و طراحی نرم‌افزارهای دیتاسنتر اعلام کرده است و گفته می‌شود اپل هفت کارمند اصلی آن را استخدام کرده تا در خود شرکت اپل مستقر شوند.

ناظران امور معتقدند این اقدام اپل به معنای گسترش دامنه فعالیت‏های این شرکت در حوزه کلاود است و به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد خدمات تازه‌ای را به سرویس‌های کلاود خود بیفزاید. همچنین این احتمال وجود دارد که شهر سیاتل به مرکز طراحی پروژه‌های شرکت اپل در حوزه کلاود مبدل شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  +    =  92