به روز رسانی امتیازاتطرح کارشا در باشگاه مشتریان بانک ملت

همزمان با پایان اولین دوره دو ماهه از اجرای طرح کارشا، امتیازات مربوطه در وب سایت باشگاه مشتریان بانک ملت به روزرسانی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  روابط عمومی بانک ملت، اعضای باشگاه مشتریان این بانک می توانند با مراجعه به منوی "طرح کارشا"، امتیازات کارشای خود را به تفکیک کارشاهای "عضویت"، "فعالسازی خدمات" و "تراکنش ها" مشاهده و از رتبه خود در سطوح سه گانه آگاهی کسب کنند.
در طرح مذکور فعالسازی هر یک از ابزارهای "بانکداری اینترنتی"، "همراه بانک" و "تلفنبانک" معادل 3 کارشا، انجام هر تراکنش مالی از طریق ابزارهای فوق معادل 1 کارشا و عضویت در باشگاه مشتریان معادل 30 کارشا در نظر گرفته می شود.
بر اساس این گزارش، در هر یک از 3 دوره دو ماهه اجرای طرح، 200 "سکه تمام بهار آزادی" میان 10 کارشایی ها، 20 "سکه کارشا" (سکه های 83 گرمی طلا) میان 30 کارشایی ها و 2 "کمک هزینه سفر به عجایب هفتگانه جهان" (به ارزش 500 میلیون ریال) میان 50 کارشایی ها قرعه کشی خواهد شد.
همچنین جایزه "سفر به جزیره زیبای کیش به همراه تمامی اعضای خانواده" به 10 نفر از مشتریان که موفق به کسب بیشترین میزان کارشا در هر دوره شده اند، تعلق خواهد گرفت.
جایزه ویژه طرح حاضر یک دستگاه "خودرویBMW Z4" است که پس از پایان دوره شش ماهه اجرای طرح میان تمامی شرکت کنندگان قرعه کشی خواهد شد.
بر این اساس، با توجه به پایان اولین دوره دو ماهه از اجرای طرح، قرعه کشی مربوطه متناسب با کارشاهای جمع آوری شده از سوی مشتریان به زودی و طی ماه جاری برگزار و نتایج از طریق وب سایت باشگاه به اطلاع عموم خواهد رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  40