رعایت بهداشت اعتباری زمینه ی هدایت منابع مالی در مسیر صحیح

مدیرعامل بانک اقتصادنوین:

مدیرعامل بانک اقتصادنوین به همراه معاون بانکداری خرد و مدیر امور شعب استان‌های این بانک از سرپرستی منطقه هشت استان‌ها و شعب نخستین بانک خصوصی کشور در استان البرز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، حسن معتمدی در جمع کارکنان سرپرستی منطقه هشت استان‌های این بانک بر لزوم رعایت بهداشت اعتباری در پرونده‌های اعتباری تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه بانک‌ها به عنوان واسطه وجوه نقش موثری در بازار پولی کشور ایفا می‌کنند گفت: رعایت بهداشت اعتباری زمینه را برای هدایت منابع مالی در مسیر صحیح فراهم می‌کند.
وی گفت: به منظور دستیابی به این هدف، بانک اقتصادنوین بسترهای لازم را برای ارزیابی دقیق مشتریان فراهم کرده که بهره‌مندی از کارشناسان خبره اعتباری از جمله این اقدامات است، ضمن اینکه این بانک با راه‌اندازی شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین زمینه را برای ارزیابی دقیق پرونده‌های اعتباری فراهم کرده است.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین در ادامه از شعب شهدا، گوهردشت، گلشهر و طالقانی بانک اقتصادنوین در شهر کرج بازدید و با همکاران این شعب دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این مراسم همایون بهزادافشار سرپرست منطقه هشت استان‌های بانک اقتصادنوین نیز گزارشی از آخرین وضعیت منابع و مصارف شعب تحت پوشش این سرپرستی اعلام کرد.
وی گفت: در مجموع 16 شعبه بانک اقتصادنوین در استان‌های البرز، قزوین، زنجان، همدان، کرمانشاه و ایلام تحت پوشش سرپرستی منطقه هشت استان‌ها قرار دارند و خدمات نخستین بانک خصوصی کشور را در این استان‌ها به هم‌وطنان عزیز ارایه می‌کنند.
لازم به ذکر است در این بازدیدها علاوه بر حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصادنوین، علیرضا پویان‌شاد معاون بانکداری خرد و علی حسینی مدیر امور شعب استان‌های این بانک نیز حضور داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  9