معرفی الگو برای خلق فرصتهای شغلی جدید

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران ترویج و توسعه مشاغل خانگی و معرفی الگوهای کارآفرینی را در ایجاد فرصتهای شغلی برای جوانان جویای کار موثر خواند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،حمیدرضا خانپور ذائقه‌سازی و تولید پوشاک اسلامی ایرانی متناسب با شأن مردم را ضروری دانست و گفت: با شناسایی زمینه‌های جدید مشاغل در طراحی و دوخت، معرفی الگوهای مناسب کارآفرینی و ارائه آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای، در توسعه اشتغال و ایجاد فرصتهای جدید شغلی برای جوانان جویای کار به موفقیت‌ بیشتری دست می‌یابیم.

 

وی حمایت از تولید ملی، سرمایه و کار ایرانی و ترویج و توسعه مشاغل خانگی و کارآفرینی را مورد اشاره قرار داد و گفت: با برپایی همایش‌های تخصصی مشاغل خانگی و کارآفرینی می‌توان ضمن توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی و کاربلدی،بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های ناشی از بیکاری را کاهش داد.

 

خانپور که در مراسم جشنواره گذر مهارتی طراحی دوخت سخن می‌گفت، بر لزوم جهت دهی سلیقه و ذائقه مردم به سمت مد اسلامی ایرانی تاکید کرد.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران با تأکید بر رفع چالش‌های صنعت پوشاک کشور، اظهار کرد: نقش کارآموزان عرصه طراحی و دوخت در توسعه پوشاک ایرانی و اسلامی پر رنگ است و ضروری است تا مدل‌هایی را طرحی کنند که هم با فرهنگ اسلامی هماهنگ باشد و هم برای جوانان جاذبه داشته باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  58  =  65