مسافرین در هتل ها به وسیله گوشی های هوشمند پذیرش میشوند

در آمریکا ارایه شد;

پس از آنکه استفاده از تلفن‌های همراه به جای بلیت هواپیما و کارت پرواز متداول شد، حال هتل ها نیز تلاش می کنند تا از این وسیله ساده و موثر برای تسهیل فرایند سفر استفاده کرده و مسافران را یاری دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس به نقل از میرور، پس از آنکه استفاده از تلفن‌های همراه به جای بلیت هواپیما و کارت پرواز متداول شد، حال هتل ها نیز تلاش می کنند تا از این وسیله ساده و موثر برای تسهیل فرایند سفر استفاده کرده و مسافران را یاری دهند. بسیاری از آنها به مسافران امکان می‌دهند با نصب یک برنامه همراه نوشیدنی‌های خود را هم سفارش دهند.

استاروود از جمله اولین هتل هایی است که این خدمات را در برخی شعب خود ارائه کرده و قصد دارد در آینده نزدیک در همه 140 شعبه خود خدمات مذکور را به اجرا بگذارد. در این هتل های زنجیره ای مسافران از گوشی های هوشمند خود به عنوان کلید در اتاق هم استفاده خواهند کرد.

شعب مختلف هتل هیلتون هم تا پایان سال 2015 این خدمات را در شعب مختلف خود در آمریکا ارائه می کنند. هتل های بین المللی ماریوت هم انجام فرایند پذیرش با استفاده از گوشی را تا یک سال دیگر در همه شعب خود ممکن می کنند. این برنامه همراه و نمونه های مشابه برای پی بردن به امکان رزرو یک اتاق و همچنین مشاهده نقشه اتاق ها قابل استفاده هستند. در این میان نکته قابل تامل میزان امنیت برنامه های یاد شده است که هنوز از آن اطلاعی در دست نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

44  ⁄    =  44