زاکربرگ: فیس بوک قرار نیست جذاب باشد

مارک زاکربرگ در جمع صدها نفر از کاربران این سایت که در یک جلسه پرسش و پاسخ با او شرکت کرده بودند تصریح کرد فیس بوک قرار نیست یک سال جذاب باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از پی سی ورلد،  مدیرعامل فیس بوک در پاسخ به سوال یکی از حضار در مورد اینکه این شبکه اجتماعی کم کم در حال از دست دادن جذابیت های خود برای کاربران و به خصوص نسل جوان است، گفت: هدف من هرگز این نبوده که فیس بوک را به چیز جذابی مبدل کنم. من به دنبال این هستم که به جای این کار خدمات مفیدی ارائه دهم که به درستی کار کند.

زاکربرگ همچنین کاربرانی را که از نمایش حجم زیادی از فایل های ویدیویی در فید خبری خود شکایت دارند را شگفت زده کرد. زیرا به آنها وعده داد ظرف 5 سال آینده بخش عمده محتوای این سایت را فایل‌های ویدیویی تشکیل دهند.

وی که به طور همزمان پاسخگوی سوالات تعداد زیادی کاربر آنلاین هم بود اذعان کرد که آپلود تعداد زیادی عکس بر روی سایت فیس بوک مشکلات سخت افزاری را در زیرساخت های این شبکه اجتماعی به وجود اورد. اما سرانجام این شرکت توانست با استفاده از دیتاسنترهایش مشکل مذکور را برطرف کند.

وی افزود: چالش واقعی فراروی فیس بوک ارتقای زیرساخت هایش به منظور نمایش مناسب محتوای چندرسانه‌ای و به خصوص ویدیو در فید خبری است.

زاکربرگ که در سالنی در ساختمان مرکزی فیس بوک در منلو پارک کالیفرنیا پاسخگوی سوالات کاربران دعوت شده بود در پاسخ به این سوال که چرا برنامه مسنجر فیس بوک برای کاربران همراه از برنامه اصلی دسترسی به آن جدا شده گفت: خیلی ها این سوال را از من می پرسند. اما ما فکر کردیم با این کار مسنجر ما سریع تر و بهتر می‌شود. این تصمیم فیس بوک در ماه های اخیر با اعتراضات گسترده بسیاری از کاربران مواجه شده است. اما زاکربرگ آن را تصمیم بهتری دانست.

او افزود که ترجیح می دهد وقتش را صرف فکر کردن به عرضه محصولات بهتری کند و لذا خیلی به لباسی که هر روز به تن می کند فکر نمی کند و این رویکرد او مشابه با استیو جابز مدیرعامل مرحوم شرکت اپل است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  3