به روزرسانی برنامه تقویم و ایمیل گوگل برای کاربران همراه

گوگل نسخه‌ای کاملا به روزشده از برنامه تقویم همراه خود را برای استفاده کاربران اندروید و نسخه به روز شده همراه برنامه جیمیل را عرضه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس به نقل از نکست وب، گوگل امروز نسخه‌ای کاملا به روزشده از برنامه تقویم همراه خود را برای استفاده کاربران اندروید عرضه کرد. این برنامه به منظور برنامه ریزی هفتگی، ماهیانه و سالیانه افراد قابل استفاده است.

علاوه بر این گوگل نسخه همراه برنامه جیمیل را هم به روز کرده تا در رقابت با دیگر برنامه های ایمیل همراه موقعیت مناسبی را برای خود حفظ کند.

در این میان نکته جالب هماهنگی خودکار دو برنامه جیمیل و تقویم همراه گوگل است. به عنوان مثال اگر کاربری با استفاده از جیمیل خود ایمیلی در تایید رزرو هتل در یک تاریخ خاص دریافت کند، تاریخ این رزرو به طور خودکار به تقویم وی افزوده می شود. در صورت تغییر تاریخ مذکور هم اصلاحات مورد نیاز به طور خودکار در برنامه تقویم اعمال می‌شود.

از سوی دیگر اگر کاربری از طریق جیمیل تاریخ خاصی را برای پرواز قطعی کند، اطلاعات دقیق مربوطه در برنامه تقویم همراه ثبت می شود.

همچنین ویژگی تازه ای موسوم به دستیار به تقویم گوگل اضافه شده که مشابه با خدمات تکمیل خودکار کلمات و واژه ها در جستجوگر گوگل و جیمیل است. از این طریق افزودن اطلاعاتی مانند آدرس و شماره تلفن و … به تقویم گوگل به سادگی ممکن است. ارتقای رابط کاربری برای تسهیل مشاهده حجم بیشتری از امکانات هم در نسخه مذکور در نظر گرفته شده است.

نسخه به روز شده تقویم همراه گوگل با نسخه 4.1 به بالای سیستم عامل آندروید سازگاری دارد. از سوی دیگر رابط کاربری برنامه همراه جیمیل هم روان تر و ساده تر شده و امکانات تازه ای مانند پشتیبانی از سرویس های ایمیل دیگر با استفاده از POP/IMAP به آن اضافه شده است. این برنامه همراه با نسخه 4 به بالای اندروید سازگاری دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  54