تماس تلفنی احمدی نژاد با خاتمی؟!

یک عضو بنیاد باران مدعی تماس دفتر احمدی‌نژاد با دفتر خاتمی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از افکارنیوز، حسن رسولی گفت: دفتر احمدی‌نژاد تماسی را با دفتر خاتمی داشته اما هیچ حساسیت و واکنشی نسبت به این تماس‌ها از طرفین نشان داده نشده است.

حسن رسولی گفت: اخیراً تلاش‌هایی از سوی محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان به منظور برقراری ارتباط تلفنی و دیداری با چهره‌های اصلاح‌طلب صورت گرفته که می‌توان به نمونه دیدارش با سیدحسن خمینی در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره داشت.

رسولی گفت: جریان سیاسی اصلاح‌طلبان و شخصیت‌های شاخص این جریان همچون خاتمی، عارف و… هوشمندتر از آنند که بازیگر چنین کارگردانی شوند و هیچگاه تلاش‌های احمدی‌نژاد در زمینه جلب نظر جریان اصلاح‌طلب به سوی خود به سرانجام نخواهد رسید و شاید طیف‌های کوچک، بی‌نام و نشان و مدعی این جریان سیاسی جذب عناصری با جاذبه‌های مالی- انتخاباتی احمدی‌نژاد شوند اما استراتژی همگرایی وی با اصلاح‌طلبان یک سرنوشت منتهی به شکست است.

بر اساس اخبار و شواهد موثق یکی دو نفر از مدعیان همراهی با احمدی‌نژاد که گروهی موسوم به هما را نیز راه انداختند (از جمله عبدالرضا- د) از عناصر نزدیک به اصلاح‌طلبان و مدعی توبه از دوم خرداد هستند اما در عمل خوراک تبلیغاتی خبرگزاری‌ها و نشریات اصلاح‌طلبان را در وقت نیاز تأمین می‌کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

61  −  60  =