تیم جودوی جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: تیم جوانان در 2 بخش زنان و مردان به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم اظهار داشت: پیکارهای قهرمانی آسیا در بخش جوانان از 19 آذر به میزبانی هنگ‌کنگ برگزار می‌شود و فدراسیون به دنبال فراهم کردن شرایط برای اعزام تیم ملی کشورمان به این رویداد است. در هر 2 بخش زنان و مردان به این رقابت‌ها می‌رویم و امیدوارم نفرات بهترین نتیجه را به دست بیاورند.

وی ادامه داد: تمرینات این تیم استارت خورده و محمود میران در بخش مردان به همراه دیگر مربیان و خورشیدی و بهاروند در بخش بانوان در حال هدایت این تیم هستند. خوشبختانه اردوی بانوان نیز به خوبی پیگیری می‌شود و نفرات این تیم در شرایط خوبی به سر می‌برند. امیدوارم در زمان باقی‌مانده کادر فنی بهترین برنامه‌ها را به بهترین وجه برای آماده‌سازی نفرات پیاده کند.

نایب رئیس فدراسیون جودو عنوان کرد: خوشبختانه تیم کاتا نیز روز گذشته به رقابت‌های قهرمانی آسیای اعزام شد که جا دارد برای ملی‌پوشان این بخش نیز آرزوی موفقیت داشته باشم. این مسابقات در تایلند برگزار می‌شود و احتمالا تیم های زیادی برای حضور در این دوره از مسابقات حاضر می‌شوند. قطعا کار برای تیم ایران سخت است اما نفرات ما پتانسیل موفقیت در این مسابقات را دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

62  ⁄  62  =