سرانجام «مه‌ آفرید» در انتظار بابک زنجانی؟!

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه بابک زنجانی برای تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌اش همکاری نمی‌کند، گفت: اگر این فرصت‌سوزی‌ها ادامه پیدا کند به ضرر او تمام خواهد شد و باید در انتظار حکمی همچون حکم امیر منصور آریا باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،عزت‌الله یوسفیان‌ملا، درباره آخرین وضعیت پرونده «بابک زنجانی»، گفت: روند بررسی این پرونده پیشرفت خوبی ندارد و نیاز است تمامی دستگاه‌های مرتبط برای این پرونده، بسیج شوند. وی با بیان اینکه بابک زنجانی هیچ نگرانی برای رسیدگی به پرونده‌اش ندارد، تصریح کرد: این متهم اقتصادی نباید از این بابت که تنها یک بدهکار است آسوده باشد، زنجانی با همکاری نکردن در این پرونده، اتهامات خود را سنگین‌تر کرده است.

یوسفیان‌ملا، ادامه داد: مساله بابک زنجانی هم مثل پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی است و ممکن است در ابتدا خودش را به عنوان بدهکار بانکی فرض کند اما من نگران هستم که بدهی‌هایش به مشکل بزرگی تبدیل شود که دیگر راه بازگشت نداشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با بیان اینکه اگر پرونده بابک زنجانی به این شکل جلو برود امکان دارد پرونده وی از بدهکار به اخلالگر در امور اقتصادی تبدیل شود، تصریح کرد: حکم اخلال در امور اقتصادی مشخص است زیرا تاکنون بابک زنجانی هیچ‌گونه همکاری و همراهی با دستگاه قضایی نداشته است و اطرافیان وی که اطلاعات داشتند نیز در جهت نجات وی اقدام نکردند و همان ذهنیتی که قبل از اعدام امیرمنصور آریا داشت زنجانی هم همان شایبه را در ذهن دارد.

نماینده آمل در مجلس، با بیان اینکه ما هیچ تمایلی به اعدام بابک زنجانی نداریم، گفت: اعدام این فرد هیچ نفعی برای نظام ندارد و با این کار بدهی‌های وی به دولت پرداخت نمی‌شود؛ آنچه ما به دنبال آن هستیم تسویه بدهی‌های دولت و بازگشت پول‌های کشور از خارج است که این فرد در بانک‌های مالزی و تاجیکستان و… واریز کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  72