تدارک بیمه ایران برای ارائه خدمات جدید بیمه‌ای

مدیرعامل شرکت بیمه ایران با اشاره به حضور در عرصه‌های مختلف پیشرفت ایران و کمک به توسعه اقتصادی بخش‌های مختلف در طول 80 سال فعالیت این شرکت گفت: برای آینده بهتر جامعه برنامه‌های گسترده‌ای را تدارک دیده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه ایران، محمود امراللهی ضمن گرامیداشت 15 آبان سالروز تاسیس  شرکت بیمه ایران افزود: در این روز تصمیم گرفته شد، صنعتی نو  و جدید در ایران ملی شود و ایرانیان این بار اعتماد و آرامش خود را در یک مجموعه ایرانی جستجو کنند.

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران افزود: حضور در عرصه‌های مختلف پیشرفت ایران اسلامی و کمک به توسعه اقتصادی بخش های مختلف، حضور در صنایع عظیم به عنوان رهبر صنعت بیمه و کسب تجارب ارزنده در این مسیر از بیمه ایران و کارکنان متعهد آن، یک مجموعه فنی و کارآمد و پویا و حرفه‌ای ساخته که می‌تواند سایه امن و امید مردم شریف ایران باشد.

به گفته وی، امروز بیمه ایران در فصل جدید فعالیت خود می‌تواند این بشارت را به مردم شریف بدهد که برای آینده بهترشان برنامه گسترده‌ای را تدارک دیده و با خلاقیت و ابتکار همکاران این شرکت، رشته‌ها و محصولات جدید بیمه ای به ویژه بیمه‌های زندگی ، زندگی بهتری را برای مشتریان و نسل پس از آنها رقم بزند.

وی در پایان با بیان اینکه برای ادامه خدمت رسانی برتر و بهتر می‌اندیشیم، عنوان کرد: همان طور که در روزهای آغاز فعالیت دور جدید در بیمه ایران برای تعالی شرکت با یکدیگر هم قسم شدیم، این بار هم میثاق می‌بندیم، در اجرای سیاست‌های کلان دولت، لحظه ای از خدمت و تلاش صادقانه به مردم شریف و مشتریان دست برنداریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  2