رشد ۴۳ درصدی کاربران موبایل بانک اقتصادنوین

در 12 ماه منتهی به مهر 93 ثبت شد:

کاربران چهار خدمت الکترونیکی بانک اقتصادنوین در آخر مهر 1393 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 20 درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،تعداد کاربران چهار خدمت تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان مهر ماه امسال از مرز 3 میلیون نفر گذشت که در مقایسه با کاربران این خدمات در مهر سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.
لازم به ذکر است خدمت موبایل بانک اقتصادنوین به عنوان خدمتی مدرن و جامع بیش از سایر خدمات مورد استقبال قرار گرفته است به طوری که در دوره مورد نظر رشدی معادل 43 درصد را به ثبت رسانده است.
بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران در کنار ارایه خدمات جاری در شبکه شعب، زیرساخت‌های مناسبی در حوزه بانکداری الکترونیکی فراهم کرده و این بانک در حوزه بانکداری الکترونیکی خدمات با کیفیت و مدرنی به مشتریان خود و شبکه بانکی ارایه می‌کند که این خدمات مورد استقبال هم‌وطنان عزیز قرار گرفته است.
علاوه بر این بانک اقتصادنوین با درک نیاز هم‌وطنان عزیز ابزار ارایه خدمات 24 ساعته را فراهم کرده که به عنوان مثال و در حالی که تعداد واحدهای فعال این بانک 280 واحد می باشد تعداد خودپردازهای فعال این بانک در پایان مهر ماه 910 دستگاه بوده است که تعداد زیادی از این دستگاه‌ها در مرکز خرید پرتردد خدمات مورد نیاز هم‌وطنان عزیز را ارایه می‌دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

15  −    =  7