تعداد حسابهای الکترونیکی بانک صادرات از مرز ٥٣ میلیون حساب گذشت

تا پایان شهریور ماه سال جاری

تا پایان شهریور ماه سال جاری متقاضیان و مشتریان بانک صادرات بالغ بر ٥٣میلیون حساب الکترونیکی سپهری درشعب این بانک در اقصی نقاط کشور افتتاح نمودند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای همسویی با بانکداری بین المللی، جلب رضایت و تامین رفاه مشتریان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان گرامی، توسعه و ارتقاء سیستم های الکترونیکی را در دستور کار قرار داده است. براین اساس با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و کیفیت بالای سیستم سپهر، استقبال مردم از این سیستم همواره زیاد بوده است.
بر اساس این گزارش پایان شهریور ماه سال ١٣٩٣ بالغ بر ٥٣ میلیون حساب الکترونیکی توسط هموطنان و مشتریان درشعب بانک صادرات ایران افتتاح شده است که از این نظر بانک صادرات ایران رکورددار نظام بانکی کشور به حساب می آید.
لازم به ذکراست سیستم سپهر بستری مناسب برای ارایه انواع خدمات بانکی آنلاین است و این بانک به منظور صرفه جویی در وقت، هزینه مشتریان و جلوگیری از اتلاف هزینه های ملی ناشی از چاپ اسکناس، حجم ترافیک و آلودگی هوا، خدمات جدید بانکی شامل: صدای سپهر (٠٩٦٠٢)، بانکداری اینترنتی، همراه بانک و سایر خدمات خود را صرفاً از طریق این سیستم الکترونیکی که قابلیت استفاده به صورت غیرحضوری را نیز دارند، عرضه می نماید.
گفتنی است سیستم سپهر این بانک در طی شهریور ماه ٩٣ بالغ بر ٦٥٣ میلیون تراکنش مالی را با موفقیت انجام داده و میانگین تعداد تراکنشهای روزانه سیستم سپهر نیز حدود ٢١ میلیون بوده است که حاکی از رشد ٢٦ درصدی در مشابه با ماه مشابه سال قبل می باشد. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  54