تصویر نخستین انگلیسی انتحاری داعشی در عراق

این تروریست انگلیسی با خودرویی که حامل 8 تن مواد منفجره بود خودش را در میان گروهی از مردم در شهر بیجی منفجر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،برای نخستین بار یک تروریست انگلیسی عضو داعش خودش را در عراق منفجر کرد.
 

به گزارش  العالم، روزنامه انگلیسی "ساندی تایمز" تأکید کرد، این تروریست که در جمع اعضای داعش "ابی سمیه البریطانی" لقب گرفته بود، جمعه گذشته خودش را در شهر بیجی منفجر کرد.
این روزنامه خاطرنشان کرد که این تروریست از ساکنان شهر دربی بود.
به نوشته این روزنامه، این تروریست انگلیسی با خودرویی که حامل 8 تن مواد منفجره بود خودش را در میان گروهی از مردم در شهر بیجی منفجر کرد.
ساندی تایمز به نقل از گروه تروریستی داعش تأکید کرد که یکی از  قربانیان این حمله تروریستی، از فرماندهان ارشد ارتش عراق بود.
بر اساس این گزارش، ین تروریست انگلیسی سال گذشته خانواده خود را ترک کرد و به گروه تروریستی "جند الشام" در سوریه ملحق شد و پس از مدتی هم به عضویت داعش در آمد.
ساندی تایمز به نقل از یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس خاطرنشان کرد که این وزراتخانه از هلاکت این تروریست اطلاع یافته، و "در حال بررسی گزارشها است".
پیش از این نیز یک تروریست انگلیسی دیگر به نام "عبد الوحید مجید" (41 ساله) از اهالی وست ساکس، به وسیله خودروی بمبگذاری شده خودش را در یکی از زندانهای حلب سوریه منفجر کرده بود.
فرماندهی عملیات صلاح الدین جمعه گذشته اعلام کرد در انفجارهای بیجی 14 نفر کشته و یا مجروح شدند؛ ولی فرمانده پلیس صلاح الدین در این حملات تروریستی آسیبی ندید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

97  −    =  87