درآمد شعب بانک توسعه صادرات ۱۴۲ درصد رشد یافت

شعب بانک توسعه صادرات در پایان شهریور ماه امسال 2 هزار 470 میلیارد ریال درآمد کسب کردند که نسبت به شهریور ماه سال قبل ، 142 درصد و نسبت به ماه قبل 101 درصد رشد نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از گزارش ارسالی از مدیریت مالی این بانک، در مقایسه با مرداد ماه از لحاظ درصدی شعب کرج، اراک، کیش، ارومیه و چابهار در کسب درآمد موفق تر بوده اند.
شعبه مرکزی با 27 درصد از ترکیب کسب درآمد کل درصدر شعب برتر در پایان شهریور ماه 93 قرار دارد و به ترتیب شعب میرداماد و بلوار کشاورز به ترتیب 13 و 12 درصد را در این مقوله به خود اختصاص دادند.
بر مبنای گزارش یاد شده، شعب در این دوره به سود دو هزار و 120 میلیاردریالی دست یافتند که نسبت به ماه قبل 118 و نسبت به شهریور ماه سال قبل 185 درصد رشد نشان می دهد.
همچنین هزینه های شعب در پایان شهریور ماه سال 93 به مبلغ 350 میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به شهریور ماه سال قبل 27 درصد و نسبت به ماه قبل 35 درصد افزایش نشان می دهد. در مقایسه با ماه قبل شعب اراک ، میرداماد و تجریش بیشترین رشد در هزینه و شعب مرکزی، کرج و تنکابن دارای کمترین رشد در هزینه بوده اند.
براساس این گزارش، در پایان شهریور ماه 93 سپرده های شعب با یک درصد کاهش نسبت به ماه قبل به 24 هزار میلیاردریال بالغ گردید. در مقایسه با ماه قبل از لحاظ درصدی شعب بجنورد ، شهرکرد و زاهدان بیشترین جذب سپرده و شعب کرج، گرگان، زنجان و قزوین بیشترین کاهش سپرده را داشته اند.
درشاخص مانده تسهیلات شعب، در این دوره به مبلغ 80 هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به ماه قبل یک درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل 9.4 درصد افزایش نشان می دهد. در مقایسه با ماه قبل از لحاظ درصدی مانده های تسهیلات شعب اهواز، مشهد و آستارا افزایش و شعب بجنورد، زنجان و بندرعباس کاهش داشته اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

51  +    =  57