پنجمین اجلاس اتحادیه امان در تهران برگزار می شود

پنجمین اجلاس عمومی اتحادیه امان (Aman Union ) بیمه گران اعتبار صادراتی و سرمایه گذاری کشورهای اسلامی دوشنبه تا چهارشنبه در تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، میزبان این همایش دو روزه صندوق ضمانت صادرات است و  تور یکروزه ای نیز به همت بانک توسعه صادرات با هدف آشنایی میهمانان خارجی با جاذبه های گردشگری کشور در اصفهان برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش در میان مدعوین این همایش، میهمانانی از کشورهای کویت، قزاقستان، الجزایر، عمان، ترکیه، کنیا، تونس، مراکش، عربستان، سنگال، فرانسه و سوییس به چشم می خورند.

اتحادیه امان در اکتبر سال 2009 با هدف توسعه پوشش ریسک‌های تجاری و غیرتجاری و نیز بیمه اتکایی صادرات کشورهای اسلامی فی مابین شرکت‌های بیمه اعتباری در کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی به ابتکار مؤسسه اسلامی بیمه اعتبار صادراتی و سرمایه‌گذاری (ICIEC) وابسته به بانک توسعه اسلامی تأسیس شد.

در جمع 37 کشور عضو اتحادیه بیمه گران اعتبار صادراتی و سرمایه گذاری در کشورهای در حال توسعه موسوم به کلوپ پراک 17 کشور اسلامی حضور دارند که همزمان عضو اتحادیه امان هستند.

بانک توسعه صادرات ایران سال گذشته به عضویت اتحادیه بیمه گران اعتبار صادراتی و سرمایه گذاری کشورهای اسلامی موسوم به اتحادیه امان درآمد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  4