ارسال پیامک‌ علیه وزیر پیشنهادی علوم

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موافق اطلاع رسانی پیامکی درباره وزیر پیشنهادی علوم نیستم، گفت: بمباران خبری شاید خیلی مفید نباشد و معمولا نیز نتیجه عکس می دهد.

خبرگزاری ایرنا: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موافق اطلاع رسانی پیامکی درباره وزیر پیشنهادی علوم نیستم، گفت: بمباران خبری شاید خیلی مفید نباشد و معمولا نیز نتیجه عکس می دهد.

«بهروز نعمتی» درباره ماجرای ارسال پیامک هایی به نمایندگان مجلس علیه وزیر پیشنهادی علوم، افزود: واقع امر این است که پیامک های مختلفی از چند سایت به نمایندگان ارسال شده و اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار می دهد.

وی ادامه داد: با این نوع اطلاع رسانی خیلی موافق نیستم اما بنده خیلی آن را نمی پسندم، اگر قرار است در این سوال و استیضاح ها اتفاقی بیفتد، اجازه دهیم خود نمایندگان تصمیم بگیرند.

نعمتی در عین حال با اشاره به اینکه این بمباران خبری شاید خیلی مفید نباشد و معمولا نیز نتیجه عکس می دهد تصریح کرد: بهتر است اطلاعات از کانال های مشخصی در اختیار نمایندگان قرارگیرد که بهترین آن خود وزیر پیشنهادی است.

*به آینده مذاکرات امیدوارم

وی همچنین درمورد مذاکرات ایران با 1+5 نیز گفت: باید آمریکا بداند انرژی هسته ای به عنوان حق قطعی ایران است و در نتیجه باید به آن احترام گذارد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از الزامات هر توافق باید لغو تمام تحریم ها باشد گفت: به آینده مذاکرات امیدوارم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

76  +    =  77