صحبت بعدی محمدمایلی کهن؛ ۴ سال زندان!

علی دایی حکم 4 ماه زندان برای مایلی کهن گرفته . طبق شنیده ها قاضی پرونده بعد از صدور حکم 4 ماه زندان تلویحا به محمد مایلی کهن فهمانده که بار بعد محرومیت او بسیار سنگین تر خواهد بود.این طور که شنیده می شود مایلی کهن این بار اگر صحبتی در مورد دایی بکند که نتواند ثابتش کند ، حکم 4 سال زندانی برایش صادرخواهد شد.

عصر ایران -در شرایطی که همه منتظر هستند تا روز شنبه برسد و ببینند محمدمایلی کهن رضایت می دهد از زندان بیرون بیاید یا نه نکته مهم دیگری در مورد دادگاه او شنیده شده. علی دایی تا به حال 3 بار از محمد مایلی کهن شکایت کرده.

اولین شکایت علی دایی به جریمه ای منجر شد که از حقوق محمد مایلی کهن کسر کردند . دومین شکایت علی دایی هرچند برای مایلی کهن زندان داشت اما باجناق و فرزند مایلی کهن با پرداخت هزینه زندان جلوی رفتن او به اوین را گرفتند.

این بار اما حکم صادر شده از دوبار دیگر تند تر و شدیدتر است. علی دایی حکم 4 ماه زندان برای مایلی کهن گرفته . طبق شنیده ها قاضی پرونده بعد از صدور حکم 4 ماه زندان تلویحا به محمد مایلی کهن فهمانده که بار بعد محرومیت او بسیار سنگین تر خواهد بود.

این طور که شنیده می شود مایلی کهن این بار اگر صحبتی در مورد دایی بکند که نتواند ثابتش کند ، حکم 4 سال زندانی برایش صادرخواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  18  =  20