تحقق ۴ دستاورد مهم بانک رفاه

مدیر عامل بانک رفاه کارگران در راس هیاتی از مدیران این بانک 19 آبان ماه سالجاری در قالب 6 گروه از تمامی شعب این بانک در استان همدان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمد رضا نظری در بازدید از اداره امور شعب و گفت و گو با کارمندان بانک در استان طی سخنانی گفت: مشتریان همدانی، اعتبارات تخصیصی را درست و صحیح مصرف می کنند و این مساله نقطه بارز و برتری استان به شمار می رود.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران دستاوردهای بانک در حوزه های وصول مطالبات، افزایش سرمایه بانک، بهبود و توسعه زیر ساخت های بانکداری الکترونیک و تجهیز منابع را برشمرد و اظهار داشت: این دستاوردها با تلاش تمامی کارکنان بانک محقق شده و معتقدم با ظرفیت های عظیمی که بانک رفاه کارگران دارد می توان به موفقیت های بیشتری دست یافت و سهم بانک را در توسعه و آبادانی کشور ارتقاء بخشید.
نظری در ادامه بازدید از استان در جلسه هم اندیشی روسای شعب بر برنامه ریزی دقیق و هدفمند تاکید کرد و گفت: روسای شعب در سودآوری و تعالی بانک نقش موثر و سازنده ای دارند و در این مسیر باید برای فعالیت های خود نقشه راه ترسیم کرده و حرکت در چارچوب برنامه و نقشه راه را برای کارکنان خود درونی کنند.
گفتنی است بازدید های استانی و دیدار و گفت و گو با کارکنان و مشتریان بانک از استراتژی های بانک رفاه کارگران برای شناسایی و حل مشکلات و بهبود و روان سازی امور است که از دو سال پیش تاکنون از سوی هیات مدیره این بانک به صورت مستمر اجرا می شود.
نکته بارز این دیدارها ، بازدید از تمامی شعب بانک در استان ها است که ظرف مدت کوتاهی با تشکیل گروه های بازدید کننده از مدیران انجام می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  4  =