پست بانک مجری صندوق‌ خرد روستائی شد

براساس تفاهم‌نامه منعقده بین مرکز توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست جمهوری و پست بانک ایران و در راستای آئین‌نامه اجرائی ماده 194برنامه پنجم توسعه کشور، این بانک به عنوان مجری راه‌اندازی 2هزار صندوق تأمین مالی خرد روستائی تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در همین راستا این بانک به جهت حضور گسترده در روستاها و مناطق غیربرخوردار جهت اجرای شاخص‌های توسعه روستائی و برنامه‌های عملیاتی از جمله؛ خدمات متنوع بانکی، بانکداری الکترونیک، گسترش خدمات‌ مالی پایه و صندوق‌های تأمین مالی خرد روستائی، پیاده‌سازی ارائه خدمات پایه حاکمیتی، بهبود نقش و مسئولیت اجتماعی مثبت و سازنده، ایجاد 8هزار دفترخدمات بانکی در روستاها، تأمین دستگاه‌ها و تجهیزات بانکداری الکترونیک، افزایش تراکنش خدمات بانکی، گسترش فرهنگ بانکداری الکترونیک و دیگر برنامه‌های مرتبط به عنوان مجری عمل خواهد کرد.
بنابراین گزارش: پست بانک ایران به منظور ایجاد بسترهای مناسب برای انجام بهینه این تکلیف مهم، صندوق قرض‌الحسنه را تأسیس و راه‌اندازی نموده و درحال حاضر در شعب و دفاترخدمات بانکی روستائی نسبت به تسهیل این امر اقدام می‌نماید.
گفتنی است: براین اساس 2 هزار صندوق مذکور با همکاری پست بانک ایران درسطح کشور ایجاد و تمامی برنامه‌های فوق نیز در این راستا انجام می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  15