اعطای تسهیلات بانک سامان از منابع صندوق توسعه ملی

بانک سامان به منظور حمایت و پشتیبانی از فعالان اقتصادی در بخش‌های صنعت و معدن، گردشگری و کشاورزی، با کسب عاملیت از صندوق توسعه ملی، تسهیلات ارزان‌قیمت ریالی وارزی پرداخت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک سامان، این تسهیلات به طرح‌هایی پرداخت می‌شود که در اولویت اجرایی و استراتژیک بخش‌های مختلف اقتصادی با تائید وزارت‌خانه های مربوط و صندوق توسعه ملی باشند.

علیرضا معرفت مدیر بانکداری شرکتی بانک سامان با اشاره به مزیت‌های این تسهیلات اظهار داشت: سقف‌های فردی موضوع بخشنامه‌های بانک مرکزی در پرداخت این تسهیلات در نظر گرفته نمی‌شود و امکان تامین مالی تمام طرح برای بانک میسر است.

وی افزود: دوره بازپرداخت طولانی‌مدت 5 تا 8 ساله این تسهیلات، در کنار نرخ سود بسیار پایین‌تر از تسهیلات پرداختی از محل منابع بانک، جذابیت آن را برای فعالان اقتصادی افزایش داده است.

مدیر بانکداری شرکتی بانک سامان درباره تاثیر این طرح بر صنعت و تجارت کشور گفت: پرداخت این تسهیلات با نرخ سود پایین‌تر، می‌تواند سهم بسزایی در کاهش هزینه مالی شرکت‌ها و در نتیجه کاهش قیمت تمام شده محصولات و خدمات و در نتیجه کمک به خروج از رکود با کمترین تاثیر بر تورم باشد.

معرفت خاطرنشان کرد: پرداخت این تسهیلات با شرایط سهل، سبب می‌شود شرکت‌های تولیدی و شرکت‌های فعال در سایر حوزه‌ها مانند گردشگری بتوانند ضمن افزایش توان فعالیت خود، در بالا بردن اشتغال و کاهش بیکاری موثر باشند.

گفتنی است، فعالان اقتصادی بخش‌های صنعت و معدن، گردشگری و کشاورزی برای بهره‌مندی از این تسهیلات یا کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند به شعب بانک سامان در سراسر کشور یا واحدهای بانکداری شرکتی مراجعه کنند یا با مرکز سامان ارتباط با شماره 6422-021 تماس بگیرند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

25  −    =  19