«امیر بوفالو» بازداشت شد

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری شرور فراری محله نازی آباد معروف به بوفالو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در این‌باره گفت:به دنبال شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان در خصوص اقدامات مجرمانه یکی از اراذل و اوباش محدوده نازی آباد ماموران بلافاصله اقدامات خود در این خصوص را آغاز کردند که در جریان تحقیقات آنان مشخص شد متهم بهرام نام داشته و در سطح محل به امیر بوفالو معروف است.

وی با بیان اینکه این فرد یکی از اراذل و اوباش سطح 2 محدوده نازی آباد بود، افزود: امیربوفالو مدتی پیش با ایجاد درگیری و نزاع ضمن بر هم زدن آرامش شهروندان و نظم عمومی، اقدام به ضرب و جرح تعدادی از شهروندان کرده بود.

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت با اشاره به نتایج تحقیقات ماموران خاطرنشان کرد: در تحقیقات بعدی مخفیگاه متهم که در خیابان رجایی شناسایی و مشخص شد که وی پس از درگیری به آنجا فرار کرده و پنهان شده است که این منطقه تحت کنترل ماموران کلانتری 130 نازی‌آباد قرار گرفته و آنان پس از اطمینان از حضور متهم در محل طی عملیاتی ضربتی وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

موقوفه‌ای اضافه کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری و انجام بازجویی وی به ایجاد درگیری و نزاع در محدوده های جنوب تهران، زورگیری، حمل سلاح سرد و برهم زدن نظم عمومی اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا منتقل شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  4  =