آماده باش نیروهای اورژانس تهران

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: افزایش آلودگی هوا موجب آماده باش این مجموعه شده و در این شرایط به شهروندان به خصوص افراد سالخورده، کودکان، زنان باردار و بیماران قلبی و ریوی توصیه می شود از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

ایرنا: مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: افزایش آلودگی هوا موجب آماده باش این مجموعه شده و در این شرایط به شهروندان به خصوص افراد سالخورده، کودکان، زنان باردار و بیماران قلبی و ریوی توصیه می شود از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

حسن عباسی روز یکشنبه افزود: این افراد در صورت نیاز به سفرهای درون شهری کمتر در معرض هوای آزاد و آلوده قرار گیرند و حتما از ماسک استفاده کنند.

وی به لزوم مصرف لبنیات در صورت افزایش آلودگی هوا تاکید کرد و گفت: مصرف لبنیات تا حدود زیادی سموم اضافی از بدن را دفع می کند تا مشکلی برای شهروندان به خصوص گروه های خاص اعم از زنان باردار، کودکان و سالخوردگان ایجاد نشود.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از ورزشکاران خواست از فعالیت های بدنی سنگین در هوای آلوده خودداری کنند.

عباسی تاکید کرد: در صورت افزایش آلودگی و ایجاد شرایط اضطرار، نیروهای مجموعه همراه با اتوبوس آمبولانس در پنج میدان اصلی تهران نظیر آزادی، امام خمینی (ره)، تجریش و رسالت مستقر خواهند شد.

وی بیان کرد: در صورت نیاز، آمبولانس های این مجموعه نیز در میادین و معابر اصلی و پرتردد شهر حضور خواهند یافت تا خدمات لازم درمانی را به شهروندان نیازمند ارایه کنند.

وی افزود: شهروندان در صورت بروز مشکل می توانند با شماره 115 این مرکز تماس بگیرند تا مشاوره های لازم را در این زمینه دریافت کرده و در صورت نیاز آمبولانس برای آنان اعزام شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

38  −  32  =